Dutch | English
jan 15

Persbericht: Corinne Jaspers in dienst als Principal consultant bij Kirkman Company

Baarn, 10-01-2018, Corinne Jaspers (1970) start als Princial consultant bij de sourcing en partnerships practice van Kirkman Company. Corinne is expert op het gebied van sourcing, supply chain en procurement. De afgelopen 24 jaar heeft zij vele transformaties begeleid bij private en publieke organisaties als Shell, ING en Defensie. Onderwerpen als ‘social return on investment’, ‘circulariteit’, ‘inrichten van innovatieve partnerships’ en ‘change management’ spreken haar erg aan. Daarnaast heeft zij drie succesvolle bedrijven in de markt gezet en meerdere management en directie posities bekleed.

Binnen Kirkman Company zal Corinne een bijdrage leveren aan de groeiambitie van de sourcing en partnerships practice. Zij zal zich inhoudelijk richten op het transformeren van organisaties door hen bewuste keuzes te laten maken tussen zelf doen (make), uitbesteden (buy) en samenwerken (ally). Daarnaast zal ze klanten begeleiden in sourcingstrajecten en het vormgeven van partnerships.

De sourcing en partnerships practice van Kirkman Company staat bekend als een groeiende en deskundige partner. Zij helpen organisaties te transformeren door hen anders te laten kijken naar hun samenwerkingspartners en ecosystemen.

Quote Corinne: “Een doel is een droom met een deadline!