Dutch | English
aug 09

PERSBERICHT: Joëlla Menken in dienst bij Kirkman Company

Baarn, 08-08-2017 – Joëlla Menken (1989) is gestart als Consultant bij Kirkman Company. Hiervoor was Joëlla accountmanager bij Reat. In deze functie was zij verantwoordelijk voor het contractmanagement van 30 organisaties. Daarnaast adviseerde ze diverse organisaties over het optimaal inzetten en uitbreiden van verschillende HR-oplossingen. Binnen Kirkman Company zal Joëlla een bijdrage leveren aan de verdere ontwikkeling van de HR & Change practice.

Over Joëlla Menken

Joëlla studeerde organisatie psychologie aan de Vrije Universiteit van Amsterdam. Na het succesvol afronden van haar Master is zij bij Reat begonnen als HR trainee. Een opleidingsprogramma tot HR-consultant. Naast persoonlijke ontwikkeling was het programma gericht op het helpen en ondersteunen van klanten bij het optimaliseren van HR processen. Na dit traineeship is Joëlla doorgegroeid naar de functie van Solution Consultant. In deze rol was zij verantwoordelijk voor het ondersteunen en begeleiden van het gehele sales proces. Onderdelen van deze rol zijn het geven van product presentaties & demonstraties. Daarnaast was zij verantwoordelijk voor de inhoudelijke beantwoording, pricing, scoping, planning van request for proposal en (Europese) aanbestedingen.

Binnen Kirkman Company zal Joëlla een bijdrage gaan leveren aan de ontwikkeling van de HR & Change practice. De afgelopen twee jaar is deze practice in omvang verdubbeld met inmiddels meer dan 20 consultants. Samen zorgen zij voor transformaties die het beste uit mens en organisatie halen, door het neerzetten van een – voor de business – relevante HR functie, een onderscheidende aanpak in het realiseren van verandering en invulling en ontwikkeling van de juiste organisatiestructuur en -cultuur.

Joëlla Menken: “Het beste uit organisaties en haar medewerkers halen geeft mij energie. In eerste instantie door de basis op orde te brengen, maar met name om daarna vervolgstappen te maken richting een 100% relevante HR organisatie”.